28.05.2020 Список літератури на літо 2020 року
не буде жодного дня,
коли б ви не прочитали
хоч однієї сторінки з нової книги!
(К. Г. Паустовський)
- Індійські міфи: «Творення», «Про створення ночі», «Про потоп», «Про золоті часи»
- Грецькі міфи: «Міф про Прометея», «Міфи про Геракла», «Дедал і Ікар», «Нарцис», «Пігмаліон і Галатея», «Орфей і Еврідіка», «Деметра і Персефона»
- Єгипетські міфи: «Ра та Апоп», «Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет»
- Роберт Стівенсон «Острів скарбів»
- Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі»
- Микола Гоголь. «Ніч перед Різдвом»
- Антон Чехов. «Хамелеон», «Товстий і тонкий»
- Джек Лондон. «Жага до життя»
- Володимир Короленко «Сліпий музикант»
- Джанні Родарі «Листівки з видами міст»
- Рей Бредбері. «Усмішка»
- Роберт Шеклі. «Запах думок»
- Астрід Ліндгрен. «Міо, мій Міо»
- Крістіна Нестлінгер. «Конрад, або Дитина з бляшанки»
Список творів для додаткового читання влітку 2020 р.(
за бажанням)
1.
Арабські казки. «Про Аладдіна і чарівну лампу»,
«Розповідь про царя Шахріяра» (1-2 за вибором)
2.
Баррі Дж. М. «Пітер Пен», «Пітер Пен і Венді» (1 за вибором)
3.
Бернетт Ф. Е. «Таємничий сад», «Маленький лорд Фаунтлерой»,
«Маленька принцеса» (1-2 за вибором)
4.
Бюрґер Г. і Распе Р. Е. «Дивовижні пригоди, подорожі й бойові подвиги барона Мюнхгаузена»
5.
Гаршин В. «Жабка-мандрівниця»
6.
Гауф В. «Маленький Мук»
7.
Гофман Е. Т. А. «Лускунчик»
8.
Єсенін С. О. «Біла береза», «Пісня про собаку» та інші вірші про
природу (1-2 за вибором)
9.
Кестнер Е. «Еміль та детективи», «Крихта та Антон» (1
за вибором)
10.
Керролл Л. «Аліса в Задзеркаллі»
11.
Кіплінг Р. Дж. «Мауглі», «Рікі-Тікі-Таві»
12.
Коллоді К. «Піноккіо»
13.
Корчак Я. «Король Матіуш Перший»
14.
Крюс Дж. «Флорентіна»
15.
Лагерлеф С. «Дивовижна подорож Нільса Хольгерсона з
дикими гусаками Швецією», «Свята ніч» (1 за вибором)
16.
Маршак С. Я. «Дванадцять місяців»
17.
Мілн А. «Вінні-Пух та всі-всі-всі»
18.
Одоєвський В. Ф. «Містечко в табакерці»
19.
Перро Ш. Казки (1-2 за вибором)
20.
Родарі Дж. «Казки по телефону»
21.
Родарі Дж. «Пригоди Цибуліно», «Пригоди Джельсоміно в
Країні брехунів» (1 за вибором)
22.
Російські народні казки. «Василиса Прекрасна» та ін.
(1-2 за вибором)
23.
Сетон-Томпсон Е. «Ведмежа Джонні»,
«Мустанг-іноходець»(1-2 за вибором)
24.
Чапек К. «З погляду кішки»
25.
Японські казки. «Жабка з Кіото і жабка з Осака» та ін. (1-2 за вибором)
Із сучасної літератури
26.
Буличов К. Цикл «Аліса» (1-2 твори за вибором),
«Навколо світу за три години»
27.
Екгольм Я. У. «Людвігові хитрому – ура! ура! ура!»
28.
Ліндґрен А. «Пеппі Довгапанчоха», «Малюк і Карлсон»,
«Пригоди Калле Блюмквіста» (1-2 за вибором)
29.
Маар П. «Пан Белло і блакитне диво», «Що не день, то
субота», «Китобус, або Нові цятки для Суботика» (1-2 за вибором)
30.
Нанетті А. «Мій дідусь був черешнею»
31.
Cтарк У. «Чи вмієш ти
свистати, Юганно?»
32.
Стронґ Дж. «Кімнатні пірати», «Розшукується ракета на
чотирьох лапах», «Гармидер у школі», «Канікули з близнятами» (1-2 за вибором)
25.05.2020 Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу
Пройди Тест
________________________________________________________________
18-21.05.2020 Тема: Позакласне читання.
Пауль Маар (нар. 1937р.)
«Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу».
Завдання: Прочитати статтю.
Пауль Маар народився 13 грудня 1937 року в м. Швайнфурті, в Німеччині.
Після ранньої смерті матері жив у діда в невеликому містечку Терес на півночі
Баварії. Навчався в Швайнфуртській гімназії, після її закінчення навчався в
Академії мистецтв у Штутгарті. Протягом десяти років працював вчителем
малювання.
Пауль Маар один із найпопулярніших і найбагатогранніших німецьких дитячих і
молодіжних авторів. Він пише романи й вірші, п’єси для дітей і сценарії для
дитячих програм на телебаченні, ілюструє та перекладає. (слайд №7) Саме він
вигадав потішного Суботика, про якого згодом створено захоплюючий фільм. Його
твори завоювали численні нагороди і перекладені багатьма мовами: англійською,
китайською, датською, французькою, фінською, грецькою, італійською, японською,
голландською, норвезькою, польською, російською, іспанською та українською.
Сьогодні він є письменником і ілюстратором в Бамберзі. В даний час він
одружений та має трьох дорослих дітей.
- Творчість Пауля Маара відзначена багатьма нагородами, в тому числі Німецькою літературною премією (за «Суботика в небезпеці»), Австрійською державною премією, премією братів Грімм, премією Фрідріха Рюкерта, а також найпрестижнішою в німецькій літературі для юних – Почесною премією за весь творчий доробок автора.
Вперше українською мовою перекладена повість «Машина для здійснення бажань,
або Суботик повертається в суботу». В ній розповідається про Суботика –
загадкову чарівну істоту з поросячим носом і все в цяточки – який ні з того ні
з сього появився в домі конторського службовця. (слайд №8)
Суботик виділяється нахабним характером, проте вміє виконувати будь-які
бажання – якщо сам того захоче.
Домашнє завдання виконати до 25.05 і надіслати учителю.
Подумати над питанням Суботик – це хлопчик чи дівчинка. Намалювати його.
_____________________________________________________________________15.05.2020
Підготуватися до контрольної роботи (18 травня о 12.00) за темою "Сучасна література. У колі добрих героїв"
Повторити: Р.Дал "Чарлі і шоколадна фабрика", Т. Янсон "Комета прилітає".
_______________________________________________________________
08.05.2020 Тема: Туве Янсон (1914-2001). "Комета прилітає"
1. Ознайомитись із біографією письменниці за підручником (с. 243-246) або ➽Мумі-мама
2. Якщо любиш мультфільми, то подивись ➽Тут
3. Заповни таблиці (письмово в зошиті)
Герої
|
Добрі
вчинки героїв казки
|
Мумі-тато
|
|
Мумі-мама
|
|
Мумі - Троль
|
|
Снусмумрик
|
|
Сніф
|
|
Гемуль
|
|
Хропусь
|
|
Ондатр
|
Реальне
|
Казкове
|
Ліс, долина, бурхлива річка..., турбота мами про сім’ю...,
|
Мумі – Троллі...
|
4. Склади асоціативний кущ до образу головного героя казки Мумі-троля (письмово в зошиті)
Термін виконання: до 15.05. Письмову роботу надіслати учителю
Термін виконання: до 15.05. Письмову роботу надіслати учителю
________________________________________________________
27.04.2020 Тема: Розвиток зв'язного мовлення. Моє ставлення до героїв Р. Дала (за твором "Чарлі і шоколадна фабрика"
Завдання: записати усне повідомлення на тему "Моє ставлення до героїв Р. Дала (за твором
"Чарлі і шоколадна фабрика" та надіслати учителю на Viber ().
Якщо такої можливості немає - виконати роботу письмово і надіслати учителю на
поштову скриньку або Viber.
Термін виконання: до 01.05
______________________________________________________________________
17.04.2020 Тема:
17.04.2020 Тема:
Цікаві пригоди хлопчика Чарлі
та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі
Термін: до 24.04
_______________________________________________________________________
10.04.2020
"Чарлі і шоколадна фабрика"
1. Перегляньте відео ➨ Хто такий Роальд Дал?
2. Прочитайте АБО перегляньте екранізацію повісті-казки "Чарлі і шоколадна фабрика" (наприклад, художній фільм режисера Тіма Бертона, в ролі містера Вонкі Джонні Депп, 2005 р.)
Термін виконання: до 16.04.2020
Марина Іванівна Цвєтаєва
(1892-1941)
«Книги в червоній палітурці».
https://www.youtube.com/watch?v=C2L36WQPpT4 –
біографія М. Цвєтааєвої
https://www.youtube.com/watch?v=cpvb7ZhFPGE – «Книги в
красном переплете» (російською)
https://www.youtube.com/watch?v=M0Y_1pzgcwo – «Книги в
червоній палітурці» (українською)
Література
і мистецтво
У вірші М.
Цвєтаєвої згадуються імена великих композиторів XIX ст. — Едварда Ґріґа
(Норвегія)» Роберта Шумана (Німеччина), Цезаря Кюї (Росія). Композиторів
об’єднує те, що в їхніх творах знаходили втілення народні образи, казкові
сюжети, природа рідного краю. їхня музика сповнена світла і радості, у ній
немає тривоги Й напруження. Марині Цвєтаєвій дуже подобалася мелодія Е. Ґріґа
-«Ранковий настрій». Ви можете її прослухати за допомогою Інтернету.
Робота з
текстом
1. З якими почуттями героїня вірша
згадує про своє дитинство?
2. У яких кольорах авторка
змальовує минулі роки? Що, на вашу думку, можуть означати ці кольори?
3. Якими вам видалися стосунки
матері й доньки, домашня атмосфера у вірші?
4. Назвіть літературні твори, їх
авторів і персонажів, що згадуються у вірші М. Цвєтаєвої.
5. Назвіть імена та прізвища
композиторів, що згадуються у творі. Чому саме вони, на вашу думку, були
близькими серцю героїні вірша?
6. Які епізоди з книжки «Пригоди
Тома Сойєра» ви впізнали у вірші М. Цвєтаєвої?
7. Визначте в тексті слова, речення,
засоби пунктуації, які вказують на сильні емоції, переживання героїні.
8. Знайдіть в українському
перекладі епітети та метафори. Порівняйте їх із текстом оригіналу.
9. Чому авторка назвала книжки
друзями героїні вірша?
10. Чи має значення колір палітурки
(саме червона, а не чорна, не зелена чи іншого кольору)?
Краса
слова
У
віршах, як і в прозових творах, є свої герої й героїні. Як правило» вони не
мають імен. Автор віршів веде душевну розмову з читачем, використовуючи слово
«Я»-, але це не означає, що він (або вона) пише тільки про себе. У поетичному
творі розкриваються почуття, настрої, думки, які близькі й іншим людям. Хоча
автор і використовує «Я», але має на увазі не тільки себе особисто, а й те, що
може бути важливим як для його часу, так і для багатьох поколінь, у тому числі
для нас із вами.
У
вірші М. Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» героїня трохи схожа на саму
письменницю. Бона щира, відверта, любить музику й художню літературу, а ще —
сумує за своєю матір ю, рідним домом, де їй було тепло й затишно. Однак героїня
твору є втіленням не тільки особи самої авторки, а й рис багатьох людей, які
люблять читати, слухати музику «фантазувати» мріяти (тобто і нас із вами).
У
поезіях теж є сюжет, але він відрізняється від сюжету прозових творів. У віршах
зображуються події не стільки зовнішнього, скільки внутрішнього життя — плин
настроїв, почуттів, думок, образів. Юна героїня разом з улюбленими персонажами
переживає їхні випробування й почуття. Хвилювання юної героїні передають
незавершені речення, оклики, запитання, вставні конструкції, позначені дужками.
Найбільш напруженим моментом вірша (своєрідною психологічною кульмінацією) є
запитання, яке залишається без відповіді: «Чому ж серед червоних книг / Заснути
знов не маю волі?» (рос. «О, почему средь краєных книг / Опять за лампой не
уснуть бы?»). У цих рядках звучить ціла гама почуттів — і любов до читання, і
туга за дитинством і рідною домівкою, і глибока печаль від неможливості
повернення в минуле.
Проте героїня вірша назавжди
зберігає у своїй душі «золоті* спогади й імена улюблених літературних
персонажів — Тома Сойєра» Гека Фінна, принца і злидаря. У фіналі (розв’язці
або кінцівці) вірша не випадково названі персонажі Марка Твена, письменника,
який навчив дітей сміятися, радіти життю, бути собою. Це свідчить про те, що
вічні цінності літератури героїня вірша бере в подальше життя.
Здравствуйте. Какая тема сочинения? Объем?
ОтветитьУдалить«Я не смог бы закрыть свой первый дом без мистера Бенджамина Ли! Бенджамин и его команда сделали все возможное для меня в этой сделке. Он легко справился с моим очень трудным поворотом во времени и всегда был доступен для меня, когда у меня были вопросы (а у меня было много), даже когда он был вдали от офиса, что я очень ценил! Он и его команда обращались со многими продавцами в последнюю минуту и неустанно работали, чтобы удостовериться, что я смогу закрыть до того, как истечет срок моей аренды (и, соответственно, моей помощи по первоначальному взносу). Мистер Бенджамин - невероятно знающий кредитный офицер, вежливый и терпеливый. Я сделал пару предложений по недвижимости до моей последней покупки, и Бенджамин помогал каждому, часто координируя свои действия с моим агентом за кулисами. Я чувствовал поддержку на протяжении всего процесса. Благодаря Бенджамину и неустанным усилиям его команды, я теперь являюсь счастливым владельцем дома! Я бы посоветовал вам рассмотреть Бенджамина Бриэля Ли для любого вида кредита.
ОтветитьУдалитьГ-н, Бенджамин Ли Связаться с informaions.via WhatsApp + 1-989-394-3740 Email- lfdsloans@outlook.com.